1. Taxa functionare catre ASF, inclusiv calcularea si virarea acestei taxe;
2. Comisioane bancare pt. primele incasate in contul MIB si virate apoi catre asiguratori;
3. Cheltuieli legate de raportarile trimestriale, semestriale si anuale catre ASF;
4. Cheltuieli generate de auditul si controlul financiar;
5. Cheltuieli legate de facturarea comisioanelor cuvenite catre asiguratorii respectivi si monitorizarea incasarii acestora;
6. Cheltuieli legate de implementarea la Parteneri a unui soft specializat de brokeraj in asigurari, precum si up-grade-ul acestui soft conform tuturor modificarilor cerute de legislatie;
7. Cheltuieli legate de instruirea Partenerilor pentru utilizarea acestui soft, inclusiv cele legate de asistenta permanenta;
8. Cheltuieli generate de conceperea si actualizarea procedurilor pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor, inclusiv costul cu persoana desemnata scolarizata si atestata in acest sens;
9. Cheltuieli generate de auditul sistemelor informatice;
10. Cheltuieli generate de orice up-date ale site-ului MIB (actualizari, petitii si reclamatii, obligatii de transparenta, etc)
11. Cheltuieli legate de extinderea asigurarii de raspundere profesionala a brokerului de asigurare si asupra activitatii Partenerilor;
12. Cheltuieli de reprezentare in relatia cu Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare - Reasigurare, PRBAR (taxe si cotizatii);
13. Cheltuieli de promovare prin participarea MIB la evenimente dedicate pietei asigurarilor, gen FIAR, ICAR, Gala Premiilor Pietei Asigurarilor, Conferinta Nationala a Brokerilor de Asigurare, etc.;
14. Cheltuieli generate de consultanta contabila si juridica, inclusiv cea legata de modificarea si completarea legislatiei specifice asigurarilor.
Comisioanele actuale ale Millenium Insurance Broker in colaborarea cu companiile de asigurari, rodul unei indelungate relatii de parteneriat cu fiecare asigurator in parte;
Bunele relatii de colaborare cu companiile de asigurari;
Puterea companiei mama, data de istoricul si volumul de activitate in asigurari, de forta actionariatului si de experienta echipei de management;
Sprijin din partea managementului MIB pentru rezolvarea corecta si la timp a daunelor suferite de catre clientii francizatului.