MIB va suporta cheltuielile indirecte date de:

1. Taxa functionare catre ASF, inclusiv calcularea si virarea acestei taxe;

2. Comisioane bancare pt. primele incasate in contul MIB si virate apoi catre asiguratori;

3. Cheltuieli legate de raportarile trimestriale, semestriale si anuale catre ASF;

4. Cheltuieli generate de auditul si controlul financiar;

5. Cheltuieli legate de facturarea comisioanelor cuvenite catre asiguratorii respectivi si monitorizarea incasarii acestora;

6. Cheltuieli legate de implementarea la Parteneri a unui soft specializat de brokeraj in asigurari, precum si up-grade-ul acestui soft conform tuturor modificarilor cerute de legislatie;

7. Cheltuieli legate de instruirea Partenerilor pentru utilizarea acestui soft, inclusiv cele legate de asistenta permanenta;

8. Cheltuieli generate de conceperea si actualizarea procedurilor pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor, inclusiv costul cu persoana desemnata scolarizata si atestata in acest sens;

9. Cheltuieli generate de auditul sistemelor informatice;

10. Cheltuieli generate de orice up-date ale site-ului MIB (actualizari, petitii si reclamatii, obligatii de transparenta, etc)

11. Cheltuieli legate de extinderea asigurarii de raspundere profesionala a brokerului de asigurare si asupra activitatii Partenerilor;

12. Cheltuieli de reprezentare in relatia cu Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare - Reasigurare, PRBAR (taxe si cotizatii);

13. Cheltuieli de promovare prin participarea MIB la evenimente dedicate pietei asigurarilor, gen FIAR, ICAR, Gala Premiilor Pietei Asigurarilor, Conferinta Nationala a Brokerilor de Asigurare, etc.;

14. Cheltuieli generate de consultanta contabila si juridica, inclusiv cea legata de modificarea si completarea legislatiei specifice asigurarilor.

In plus, toti Partenerii vor beneficia de:

Comisioanele actuale ale Millenium Insurance Broker in colaborarea cu companiile de asigurari, rodul unei indelungate relatii de parteneriat cu fiecare asigurator in parte;

Bunele relatii de colaborare cu companiile de asigurari;

Puterea companiei mama, data de istoricul si volumul de activitate in asigurari, de forta actionariatului si de experienta echipei de management;

Sprijin din partea managementului MIB pentru rezolvarea corecta si la timp a daunelor suferite de catre clientii francizatului.